2016年11月25日 星期五

換人民幣 買中國股市好時機

深港通終於開通,人民幣跌穿6.96,如果之前無在高位賣出,現在繼續揸住也無妨,短期相信會繼續跌,長期黎講會很好的。如果跌到與港元1兌1,係值得買既,如果低到HKD94=RMB100,嘩!呢個係超值,而呢個機會,我相信係有既,但到時大家還敢買嗎?

中國政府辛辛苦苦攪入SDR,點解會讓人民幣係咁跌呢?我相信中國政府從滬股通得到很多經驗。當時人民幣貴,股票係咁升,咁高的價格同匯率,再加上不成熟的處理方式,世界很難會同你玩。經歷過股災,人民幣入埋SDR,想其他國家用人民幣為儲備,成為國際通用貨幣,現在的匯率一定要任它跌,跌到夠吸引,甚至超值,資金自然會買。

除了匯率跌,仲有咩方式去引你呢?今次中國政府學聰明了,同樣用番股票。深港通點解在人民幣一直跌的時候推出?你看看,中國股市呢排卻一直升,與人民幣剛好相反,不斷說資金外流,卻一直有人買股票,原因就是要引資金買股票,不斷俾個更低成本的匯率你換人民幣,換左人民幣再引你投資股票,所以我相信中國股市短期會一直升,呢個係最好引你的方法,你唔買就越升越有!所以,以低價換人民幣,再買股票,到時兩邊一齊賺!中國若能成為大國,與美國、歐盟同級的話,匯率何止HKD130=RMB100呢?人民幣同美金1:1就差不多!

以上的論點,基於一個基礎,就係要相信中國會更好!同樣在97時,你相信哪方面?你選對了嗎?

沒有留言:

張貼留言