2016年11月9日 星期三

美國總統大選後

如一個月前所說,DT勝出,好多事後孔明的走哂出黎,又呢個原因那個原因,估到就唔好咁遲講啦!或者可以講下,點解民調會差咁遠,除了選舉人票輸,連人數都輸埋,理由係DT講得對,Hilary一方操縱傳媒。DT鬧記者鬧報章,報導當然一面倒向Hilary,傳到你耳邊的消息,都不知過了幾多層,你看看DT勝出和H勝出的州份,整個西岸和New York附近H都贏哂,呢D都係大城市大媒體的所在地,相反中部較落後的地區,哪有傳媒會走去問?另一個更明顯的數據,就係8號的牛熊分布,22000以上的牛多到極點,怎能放過呢?

DT俾人感覺好癲,其實也不是,我估計港股經此調整,會繼續牛落去,今個月仲有深港通,可以牛到2017吧!仿間正流傳佢上任後,會維持量化寬鬆,不加息,反而我覺得12月加息機會大增,甚至乾脆把耶倫炒掉,換過鷹派的,使加息加得更快!美元強勢,誰人能阻!

沒有留言:

張貼留言