2016年10月16日 星期日

美國總統大選

兩個都唔係好人選,兩個都太老,希拉平庸,特朗瘋狂。特朗普很多壞消息,民調輸哂,負面新聞極多。不過,特朗普先係會贏的一個!你認為佢唔正常,但覺得佢好正的,為數也不少,負面新聞講的,都係美國的現實情況,至於女人問題,我想不止有錢佬會玩女人,窮人都會,而貪錢的女人,亦大有人在,只係大部分的女人無咁既機會。所以,以呢d就話佢輸梗,實在太兒戲!反而,過左10年,想美國變下的,佔了大多數,大家都厭悶耶倫不斷講加息,大家都睇恐怖主義唔順眼,大家都想有人對付民主共和兩黨,為左d小事係度日煩夜煩,另外,唔係話歧視,口話唔歧ja,特朗普對新移民的歧視,事實是好多人的心裡話!反而希拉利,你估佢做到什麼?你想現在的情況維持多5年就選佢啦!

假若特朗普當選,之前得罪佢既,真係大獲了,而道指我想真的會來個股災,跟住加息之快,應該無人會估到,人民幣一直貶值,國人係咁買港元,香港想唔追住加息都難,樓市你說現在瘋狂嗎?你話樓市會冧,阿婆都識答你,現在係剛性需要,可見將來都唔加息,樓價好合理,將來實仲貴,咁即係賺梗啦!現在人人都話李嘉誠計錯數,咁快睇淡香港樓市,但咁多年,香港邊個叻得過佢!

沒有留言:

張貼留言